Monday, February 7, 2011

Crouching tiger, hidden dragon

Remember my blog about crouching tiger? Meet hidden dragon. He is crouching tiger's big brother.



Featuring Lucas' talk (both Dutch and English):

In the aquarium:
Lucas: "Waar is papa?"
Ik: "Papa geeft Kwint even een schone luier, hij is even met Kwint naar de w.c."
Lucas: (met een hele hoge stem) "Een hele kleine w.c., he, voor Kwint?"


At home:
Ik: "Lucas, give me high five!"
Lucas: (gives me high five) "Ten! Dat is ten, he?"

Ik: "Lucas, je mag nog heel even spelen, daarna ga je naar bed."
Lucas: "Mag ik nog een heleboel spelen?"

Lucas: "Wil jij ook neus peuteren?"

4 comments:

  1. Wow! that's amazing! Heb jij dat serieus gemaakt? omgwtfbbq

    ReplyDelete
  2. Uhmm, het vest had ik al. Ik heb het alleen gepimped met draken- features :-) en ik naai slechts een enkele keer iets aan mijn been vast.

    ReplyDelete
  3. Origineel! Maar volgende keer ook het vest naaien hoort ;-)

    ReplyDelete
  4. Ja zeg, ik ben een naai-beginneling. En ik hou van korte projectjes. Oh, en het lijkt me bijzonder pijnlijk om een rits aan mijn been te naaien. En meer van dat soort excuses.

    ReplyDelete